Zadania dla Klasy VII na 11 lutego 2021 roku. Po wykonaniu pracy domowej w zeszycie przedmiotowym, lub na osobnych kartkach chętni uczniowie proszeni są o zrobienie zdjęć zadaniom i wysłanie ich do wychowawcy w celu sprawdzenia poprawności. Niemniej jednak wszystkie zadania zostaną sprawdzone po powrocie do szkoły.
-
JĘZYK POLSKI (ONLINE)
Karta pracy 7.59.
Temat: Zebranie i utrwalenie najważniejszych zagadnień poznanych w rozdziale Śladami cywilizacji – dom.
Praca z podręcznikiem s. 202.
Wykonaj samodzielnie ćw. 1, 2, 3 Patrz p. s. 202.
-
JĘZYK NIEMIECKI (ONLINE)
Temat: Wie sieht dein Alltag aus?
Przebieg lekcji: Podręcznik str.50-51.
-
BIOLOGIA (ONLINE)
Temat: Sprawdzian wiadomości: Układ oddechowy.
Przebieg lekcji: link do sprawdzianu zostanie przesłany podczas lekcji.
-
JĘZYK ANGIELSKI (ONLINE)
Temat: Polish food around the world – kultura żywienia.
Przebieg lekcji: ćw. 1, 2, 3, podr., str. 74, https://www.youtube.com/watch?v=kbA8mH-49nc
-
FIZYKA (ONLINE)
Temat: : Ruch jednostajny prostoliniowy.
Uczeń:
- posługuje się pojęciem prędkości do opisu ruchu prostoliniowego oraz oblicza jej wartość i przelicza jej jednostki;
- stosuje do obliczeń związek prędkości z drogą i czasem, w którym została przebyta;
- nazywa ruchem jednostajnym ruch, w którym droga przebyta w jednostkowych przedziałach czasu jest stała;
- wyznacza wartość prędkości i drogę z wykresów zależności prędkości i drogi od czasu dla ruchu prostoliniowego odcinkami jednostajnego oraz rysuje te wykresy na podstawie podanych informacji.
Przypomnij temat lekcji z podręcznika strona 128 – 133.
Następnie wykonaj zadanie 1, 2,3, 4, 5 strona 59 - 62 zeszyt ćwiczeń.
Zadanie domowe 7 strona 134 podręcznik.
-
MATEMATYKA (ONLINE)
Temat: Procenty w zadaniach tekstowych.
Zapoznaj się z tematem na str. 204 – 205 w podręczniku.
Zadania: 3, 4,5 str. 206 w podręczniku.
-
RELIGIA (ONLINE)
Temat: Na co poświęcić czas niedzielę?
Przeczytaj w podręczniku temat 30 (str. 98—100). Następnie chętni uczniowie mogą wykonać zadanie 1, str. 100.
-
ZAW (ONLINE)
Temat: Zawody wokół nas.
Obejrzyj filmiki:
https://www.youtube.com/watch?v=6TYKpA64ouc
https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=WMP20210000122
Przygotuj się do dyskusji na temat obejrzanych filmików. Wnioski sformułujemy wspólnie.
NAUCZANIE IDYWIDUALNE
I JĘZYK POLSKI (ONLINE, 2 LEKCJA)
- Uzupełnij w zeszycie tabelkę. W razie potrzeby skorzystaj z podręcznika i innych dostępnych źródeł. Patrz p.203
II JĘZYK ANGIELSKI (ONLINE, 3 LEKCJA)
Lesson
Topic: Be going to…
- Dokańczamy zadania z poprzedniej lekcji:
1) brush my hair – czesać swoje włosy
2) do housework – wykonywać prace domowe
3) get home- wrócić do domu
4) get dressed – ubierać się
5) make my bed – ścielić swoje łóżko
6) sweep the floor – zamiatać podłogę
7) take a shower- brać prysznic
8) tidy my bedroom – sprzątać swoją sypialnię
9) vacuum the carpet – odkurzać dywan
10) do the washing up – zmywać
- Zapisz 5 zdań z obowiązkami domowymi, które zamierzasz wykonać.
- Obejrzyj filmik: https://www.youtube.com/watch?v=RP1AL2DU6vQ , https://www.youtube.com/watch?v=M4FMEmlOqTM
- ROZWIĄŻ ZADANIE:https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Daily_routines/Daily_routine_-_basic_vocab_lv530012vu
- SPRAWDZAMY PRACĘ DOMOWĄ : https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Daily_routines/My_daily_routine_with_pictograms_pb668443fx
- be going to: https://wordwall.net/pl/resource/1551496/angielski/going
-