Zadania dla Klasy VII na 9 listopada 2020 roku. Po wykonaniu pracy domowej w zeszycie przedmiotowym, lub na osobnych kartkach chętni uczniowie proszeni są o zrobienie zdjęć zadaniom i wysłanie ich do wychowawcy w celu sprawdzenia poprawności. Niemniej jednak wszystkie zadania zostaną sprawdzone po powrocie do szkoły.

-

JĘZYK POLSKI

Karta pracy 7.16.

Temat: Utrwalenie wiadomości – samodzielna praca  z fragmentem powieści Mały Książę.

      Praca z podręcznikiem s. 107.

  1. Przeczytaj fragment powieści . Patrz P. s. 107
  2. Wykonaj samodzielnie ćwiczenia sprawdzające. Patrz P. s. 107. Pomiń ćw. 4.

Uczniowie z dostosowaniami kończą pracę na ćw. 5.

 -

WF

Dzisiaj quiz sprawnościowy. Sprawdź ile wiesz i ile potrafisz wykonać ćwiczeń. 

https://alternatywnelekcjewf.pl/quiz-sprawnosciowy

 -

JĘZYK NIEMIECKI

Poniedziałek: Der.. , die... , das... -Was ist das? Przygotować ze strony 26 słownictwo dotyczące przyborów szkolnych oraz przygotować przybory szkolne do lekcji on-line! 

 -

JĘZYK ANGIELSKI

TEMAT: Skills Checkpoint 2 – zadania egzaminacyjne.

Przebieg lekcji: ćw. 1, 2, 4, 5, podr., str. 37 - 38, https://wordwall.net/pl/resource/958508/adjectives-english-polish-kl5

 -

MUZYKA

Powtórz piosenkę

https://www.youtube.com/watch?v=h6Es6Q2hMs4

Ćwicz z podkładem. Jeśli tego nie zrobiłeś swoje wykonanie nagraj i prześlij do nauczyciela

https://www.youtube.com/watch?v=-3lnaGBs_-w

 -

BIOLOFIA

TEMAT: Budowa i rola układu pokarmowego.

          Cel ogólny:

          Poznanie budowy i roli układu pokarmowego.

          Przebieg lekcji: https://epodreczniki.pl/a/uklad-pokarmowy/D8KqBLoPY

 -

GODZINA WYCHOWAWCZA

TEMAT: Jak być asertywnym?

Cele lekcji-poznanie pojęcia asertywności i postawy asertywnej, uległej i agresywnej; umiejętność wyrażania swoich uczuć i przekonań; reagowanie na odmienne poglądy i zachowanie; rozpoznawanie reakcji agresywnych, uległych i asertywnych; rozważanie zachowania w trudnych sytuacjach życiowych; prezentowanie własnego punktu widzenia i branie pod uwagę poglądów innych.

          Obejrzyj filmiki, na ich podstawie dokończ zdanie:

         Jako człowiek mam prawo …………………………………………………………………………..

https://www.youtube.com/watch?v=oN8AQP6wdJQ

https://www.youtube.com/watch?v=0eoD4S1jZpg

 -

INDYWIDUALNE JĘZYK ANGIELSKI

LESSON

TOPIC: UNIT 2 LOOK AT ME – SPÓJRZ NA MNIE.

W tym dziale poznamy:

  • Rodzaje wykonywanych zawodów
  • Przymiotniki związane z wyglądem, emocjami i charakterem ludzi
  • Poznamy nowe słownictwo związane z wyglądem
  1. Otwórz podręcznik na stronie25 i przepisz wyrazy do zeszytu + dopisz tłumaczenie:

- freckles

- frnge

-moustache

- lovely

-tan-

Tribe-

-braces-

-unusual

  1. Wykonaj zadania związane z opisywaniem wyglądu zewnętrznego:

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Physical_description/Physical_Appearance_fh606074my

- https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Have_got_-_Has_got/Has_got_db575605qa

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Appearance/What_do_you_look_like$_ll277227gp

 -