Zadania dla Klasy VI na 10 maja 2021 roku. Po wykonaniu pracy domowej w zeszycie przedmiotowym, lub na osobnych kartkach chętni uczniowie proszeni są o zrobienie zdjęć zadaniom i wysłanie ich do wychowawcy w celu sprawdzenia poprawności. Niemniej jednak wszystkie zadania zostaną sprawdzone po powrocie do szkoły.
-
W-f
Gimnastyka: ćwiczenia przygotowujące do stania na rękach
https://www.youtube.com/watch?v=Q5uFQDsK4to&ab_channel=MartaWitecka
-
J.polski
Karta pracy 6.100.
Temat: Magia teatru w Dębowym Lesie.
Praca z podręcznikiem s. 333.
Przeczytaj fragment powieści p.333.
Wykonaj ćw. 1,2 s. 338.
-
Matematyka
TEMAT: Graniastosłupy proste.
Przypomnij temat z podręcznika na stronie 222 - 223.
Następnie wykonaj zadania z podręcznika:
- zadanie 5 str. 224,
- zadanie 7 a,b,c str. 225.
Praca domowa: zadanie 3 str. 224, podręcznik.
-
Muzyka
ttps://moje.epodreczniki.pl/a/anonymous/DuCOFjVVq/51sQS1t5
-
Plastyka
TEMAT: Sztuka użytkowa.
Przebieg lekcji:
podręcznik str. 94 – 98,
https://epodreczniki.pl/a/wazne-dziela-polskiej-sztuki-stosowanej/DwGx7pWKx
-
Historia
TEMAT: W Rzeczpospolitej szlacheckiej – podsumowanie.
Przebieg lekcji: podr., str. 80,
https://wordwall.net/pl/resource/6831316/historia/w-rzeczpospolitej-szlacheckiej
-
Godz. wychowawcza
Temat: Emocje i radzenie sobie z złością.
- Każdy uczeń otrzyma w wiadomości prywatnej nazwę EMOCJI, którą będzie miał, inni odgadują.
- Opowiedz na pytanie „Co ułatwiało a co utrudniało rozpoznawanie uczuć?”
- Każda osoba otrzyma nazwę uczucia. Zadaniem jest określenie reakcji ich organizmu w sytuacji przeżywania tego uczucia, swoich zachowań w wyniku przeżywania danych emocji a także podanie przykładu z własnego życia sytuacji, kiedy pojawia się dane uczucie (np. emocja: wstyd; reakcja organizmu: ból brzucha, uczucie gorąca, ściskanie w gardle, zarumienienie się, poczucie napięcia ciała; zachowanie: nie odzywam się, uciekam, tłumaczę się, przepraszam; sytuacja: zostałem przyłapany na kłamstwie).
- Uczestnicy wypisują konkretne przykłady sytuacji ze swojego życia, kiedy odczuwają złość
- Uczeń dmucha balon (symbol nerwów w ciele). Co się stanie jak mamy za dużo negatywnych emocji w sobie?
-