Zadania dla Klasy V na 24 czerwca 2020 roku. Po wykonaniu pracy domowej w zeszycie przedmiotowym, lub na osobnych kartkach chętni uczniowie proszeni są o zrobienie zdjęć zadaniom i wysłanie ich do wychowawcy w celu sprawdzenia poprawności. Niemniej jednak wszystkie zadania zostaną sprawdzone po powrocie do szkoły.
-
J. Angielski
Linki do gier powtórzeniowych:
- ESCAPE ROOM GAME:
https://view.genial.ly/5eb15a57fce0030d3826630f/game-breakout-escape-room-4-5-klasa
- QUIZLET:
https://quizlet.com/subject/JUNIOR-EXPLORER-5/
- WORDWALL:
https://wordwall.net/pl/community?localeId=1045&query=Junior%20Explorer%205
-
Religia
1/Temat: Św. Brat Albert — być jak bochen chleba.
Przeczytaj w podręczniku temat 52 (str. 116 — 117). Następnie zapamiętaj czym się zajmował św. Brat Albert.
-
Technika
Temat: Piesza wycieczka
Uczeń:
- utrwali sobie, w jaki sposób może zaplanować pieszą wycieczkę, j
- przypomni sobie jak się do niej przygotować i co zrobić, aby była ona bezpieczna.
Polecenie:
- zapoznaj się z poniższymi materiałami:
https://flipbook.nowaera.pl/dokumenty/Flipbook/Jak-to-dziala-4/#p=74
https://www.youtube.com/watch?v=Ui-ndYWcTh
-
Język polski
Karta pracy 5.55.
Temat: Eksponaty i ekspozycje, czyli co wiemy o muzeach.
Podręcznik s. 372.
- Dopasuj wyrazy związane z muzeum do ich objaśnień. W razie trudności skorzystaj ze słownika języka polskiego (SJP). Patrz p. s. 372.
- Obejrzyj zdjęcia w podręczniku s. 372. Zastanów się, co można obejrzeć w tych muzeach. Spróbuj znaleźć słowo bliskoznaczne do wyrazu ekspozycja.
- Sformułuj w punktach zasady zachowania się w muzeum.
- Wyszukaj w dostępnych źródłach informacje na temat różnych muzeów i napisz, które z nich chciałbyś odwiedzić i dlaczego.
Mam nadzieję, że umieszczone w karcie pracy zadania, nie sprawiły Ci trudności.
Powodzenia!
-
WF
Film na temat naszych Orłów:
-