Zadania dla Klasy V na 24 czerwca 2020 roku. Po wykonaniu pracy domowej w zeszycie przedmiotowym, lub na osobnych kartkach chętni uczniowie proszeni są o zrobienie zdjęć zadaniom i wysłanie ich do wychowawcy w celu sprawdzenia poprawności. Niemniej jednak wszystkie zadania zostaną sprawdzone po powrocie do szkoły.

-

J. Angielski

Linki do gier powtórzeniowych:

  1. ESCAPE ROOM GAME:

https://view.genial.ly/5eb15a57fce0030d3826630f/game-breakout-escape-room-4-5-klasa

  1. QUIZLET:

https://quizlet.com/subject/JUNIOR-EXPLORER-5/

  1. WORDWALL:

https://wordwall.net/pl/community?localeId=1045&query=Junior%20Explorer%205

-

Religia

1/Temat: Św. Brat Albert — być jak bochen chleba.

Przeczytaj w podręczniku temat 52 (str. 116 — 117). Następnie zapamiętaj czym się zajmował św. Brat Albert.  

-

Technika
Temat: Piesza wycieczka

Uczeń:
- utrwali sobie, w jaki sposób może zaplanować pieszą wycieczkę, j

- przypomni sobie jak się do niej przygotować i co zrobić, aby była ona bezpieczna.

Polecenie:

- zapoznaj się z poniższymi materiałami:

 https://flipbook.nowaera.pl/dokumenty/Flipbook/Jak-to-dziala-4/#p=74

https://www.youtube.com/watch?v=Ui-ndYWcTh

-

Język polski

Karta pracy 5.55.

Temat: Eksponaty i ekspozycje, czyli co wiemy o muzeach.

Podręcznik s. 372.

  1. Dopasuj wyrazy związane z muzeum do ich objaśnień. W razie trudności skorzystaj                ze słownika języka polskiego (SJP). Patrz p. s. 372.
  2. Obejrzyj zdjęcia w podręczniku s. 372. Zastanów się, co można obejrzeć w tych muzeach. Spróbuj znaleźć słowo bliskoznaczne do wyrazu ekspozycja.
  3. Sformułuj w punktach zasady zachowania się w muzeum.
  4. Wyszukaj w dostępnych źródłach informacje na temat różnych muzeów i napisz, które z nich chciałbyś odwiedzić i dlaczego.

Mam nadzieję, że umieszczone w karcie pracy zadania, nie sprawiły Ci trudności.

Powodzenia!

-

WF

Film na temat naszych Orłów:

https://youtu.be/N4qJ0wAywPs

-