Zadania dla Klasy IV na 2 czerwca 2020 roku. Po wykonaniu pracy domowej w zeszycie przedmiotowym, lub na osobnych kartkach chętni uczniowie proszeni są o zrobienie zdjęć zadaniom i wysłanie ich do wychowawcy w celu sprawdzenia poprawności. Niemniej jednak wszystkie zadania zostaną sprawdzone po powrocie do szkoły.

-

Muzyka

-

Informatyka

Temat:  Kolaż – bezpieczne wakacje.

Uczeń:   - tworzy kolaż  w poznanym programie,

- wykorzystuje edytor tekstu i grafiki.

Wyjaśnij pojecie kolaż.

Wykonaj kolaż dotyczący bezpiecznego spędzenia nadchodzących wakacji.

-

Matematyka

-

J. Angielski

Lesson

Topic: A holiday postcard – pocztówka z wakacji J

Dziś dowiecie się jak napisać pocztówkę z wakacji! J

  1. Otwórz podręcznik na stronie 101
  2. Przeczytaj przykładową pocztówkę.
  3. Otwórz ćwiczenia i wykonaj zadanie 6/99

*W DOMU* PROJEKT*: Twoim zadaniem będzie stworzenie pocztówki z wakacji. Przygotuj kartkę w formacie A4. Z lewej strony kartki opisz co robisz podczas swoich wymarzonych wakacji, a z prawej strony narysuj obrazek przedstawiający miejsce, w którym jesteś (można wkleić wydrukowane zdjęcie).

TERMIN ODESŁANIA PRAC DO 9.06 (następny wtorek) J Nie odesłanie projektu do 9.06 skutkować będzie otrzymaniem oceny negatywnej. W razie problemów z wykonaniem projektu  proszę o kontakt przez Messenger.

JAKIE INFORMACJE POWINNY ZNAJDOWAĆ SIĘ W TWOJEJ POCZTÓWCE?

-  Where are you? gdzie jestes? Np. in Rome, in Paris, in New York…

- Where are you staying?  gdzie się zatrzymałeś (nocleg)?  Np. in a hotel

- What’s the weather? jaka jest pogoda? Np. it’s very sunny…

- What are you visiting? co możemy tam zwiedzić/zobaczyć?

W wykonaniu tego zadania pomoże Ci ćwiczenie 6/99 w ćwiczeniach i zadanie 7,8/101 (przydatne początki zdań) w podręczniku. Staraj się używać jak najwięcej słownictwa z tego działu i czas PRESENT CONTINUOUS.

Powodzenia!

-

Język polski

Karta pracy 4.44.

Temat: Krzysztof  Kolumb jako postać historyczna i bohater utworu Władysława Broniewskiego.

Podręcznik s. 349.

  1. Przeczytaj notatkę encyklopedyczną, która znajduje  się  w podręczniku na str.
  2. Wypisz z tekstu informacje o wyprawach Krzysztofa Kolumba.
  3. Podręcznik s. 350.  Przeczytaj wiersz Władysława Broniewskiego        Kolumb.
  • W jaki sposób osoba mówiąca w wierszu   przedstawia żeglarza w trakcie podróży?                     
  • Jakimi cechami się wyróżniał?
  • Jakie wartości były dla niego najważniejsze?
  • Czym różnią się teksty, które poznaliśmy dzisiaj na lekcji?
  1. Zadanie domowe

Przygotuj się do pięknego czytania wiersza Kolumb.

Mam nadzieję, że umieszczone w karcie pracy ćwiczenia, nie sprawią Ci trudności.

 Powodzenia!

-

WF

Ćwiczymy!?

https://www.youtube.com/watch?v=EWg8y4JhGoE

-