Zadania dla Klasy IV na 2 czerwca 2020 roku. Po wykonaniu pracy domowej w zeszycie przedmiotowym, lub na osobnych kartkach chętni uczniowie proszeni są o zrobienie zdjęć zadaniom i wysłanie ich do wychowawcy w celu sprawdzenia poprawności. Niemniej jednak wszystkie zadania zostaną sprawdzone po powrocie do szkoły.
-
-
Informatyka
Temat: Kolaż – bezpieczne wakacje.
Uczeń: - tworzy kolaż w poznanym programie,
- wykorzystuje edytor tekstu i grafiki.
Wyjaśnij pojecie kolaż.
Wykonaj kolaż dotyczący bezpiecznego spędzenia nadchodzących wakacji.
-
Matematyka
-
J. Angielski
Lesson
Topic: A holiday postcard – pocztówka z wakacji J
Dziś dowiecie się jak napisać pocztówkę z wakacji! J
- Otwórz podręcznik na stronie 101
- Przeczytaj przykładową pocztówkę.
- Otwórz ćwiczenia i wykonaj zadanie 6/99
*W DOMU* PROJEKT*: Twoim zadaniem będzie stworzenie pocztówki z wakacji. Przygotuj kartkę w formacie A4. Z lewej strony kartki opisz co robisz podczas swoich wymarzonych wakacji, a z prawej strony narysuj obrazek przedstawiający miejsce, w którym jesteś (można wkleić wydrukowane zdjęcie).
TERMIN ODESŁANIA PRAC DO 9.06 (następny wtorek) J Nie odesłanie projektu do 9.06 skutkować będzie otrzymaniem oceny negatywnej. W razie problemów z wykonaniem projektu proszę o kontakt przez Messenger.
JAKIE INFORMACJE POWINNY ZNAJDOWAĆ SIĘ W TWOJEJ POCZTÓWCE?
- Where are you? gdzie jestes? Np. in Rome, in Paris, in New York…
- Where are you staying? gdzie się zatrzymałeś (nocleg)? Np. in a hotel
- What’s the weather? jaka jest pogoda? Np. it’s very sunny…
- What are you visiting? co możemy tam zwiedzić/zobaczyć?
W wykonaniu tego zadania pomoże Ci ćwiczenie 6/99 w ćwiczeniach i zadanie 7,8/101 (przydatne początki zdań) w podręczniku. Staraj się używać jak najwięcej słownictwa z tego działu i czas PRESENT CONTINUOUS.
Powodzenia!
-
Język polski
Karta pracy 4.44.
Temat: Krzysztof Kolumb jako postać historyczna i bohater utworu Władysława Broniewskiego.
Podręcznik s. 349.
- Przeczytaj notatkę encyklopedyczną, która znajduje się w podręczniku na str.
- Wypisz z tekstu informacje o wyprawach Krzysztofa Kolumba.
- Podręcznik s. 350. Przeczytaj wiersz Władysława Broniewskiego Kolumb.
- W jaki sposób osoba mówiąca w wierszu przedstawia żeglarza w trakcie podróży?
- Jakimi cechami się wyróżniał?
- Jakie wartości były dla niego najważniejsze?
- Czym różnią się teksty, które poznaliśmy dzisiaj na lekcji?
- Zadanie domowe
Przygotuj się do pięknego czytania wiersza Kolumb.
Mam nadzieję, że umieszczone w karcie pracy ćwiczenia, nie sprawią Ci trudności.
Powodzenia!
-
WF
Ćwiczymy!?
https://www.youtube.com/watch?v=EWg8y4JhGoE
-