Zadania dla Klasy IV na 29 maja 2020 roku. Po wykonaniu pracy domowej w zeszycie przedmiotowym, lub na osobnych kartkach chętni uczniowie proszeni są o zrobienie zdjęć zadaniom i wysłanie ich do wychowawcy w celu sprawdzenia poprawności. Niemniej jednak wszystkie zadania zostaną sprawdzone po powrocie do szkoły.
-
J. Angielski
Lesson
Topic: Test yourself.
- Wykonujemy zadania : 2,3,4,5,6,7/100 Zadania, których nie zdążymy wykonać będą pracą domową J
- ZAGRAJ W GRĘ, aby powtórzyć czas PRESENT CONTINOUS: https://wordwall.net/pl/resource/2252580/angielski/present-continuous-matching
-
Język polski
Karta pracy 4.43
Temat: Po co nam spójnik? Zdanie pojedyncze i zdanie złożone.
Podręcznik s. 346
- Obejrzyj ilustracje, które znajdują się w podręczniku na str. 346. Następnie przeczytaj wypowiedzi w dymkach i odpowiedz na pytania:
- Które wypowiedzenia mają czasowniki w formie osobowej?
- Które wypowiedzenia są równoważnikami zdania?
- W podanych zdaniach podkreśl czasowniki, które pełnią funkcję orzeczenia.
Artystę fascynowały konie. Często je malował.
- Połącz te dwa zdania w jedno. Pomogą ci w tym podane wyrazy: dlatego, więc, zatem.
- Uważnie przeczytaj informację umieszczoną w tabelce. Patrz p. s. 347. Następnie przepisz tę informację do zeszytu. Postaraj się ją zapamiętać, bo jest bardzo ważna!
- Przeczytaj rozmowę dzieci i we wszystkich zdaniach znajdź orzeczenia. s. 348 ćw. 5.
- Połącz zdania pojedyncze w zdania złożone. Wybierz dwa i zapisz je w zeszycie. Następnie zaznacz w nich orzeczenia oraz spójniki.
Mam nadzieję, że umieszczone w karcie ćwiczenia, nie sprawią Ci trudności.
Powodzenia!
-
Matematyka
-
J. Kaszubski
-
WF
Spróbuj się zrelaksować i przejdź do ćwiczeń stretchingowych
https://www.youtube.com/watch?v=7Oxw4QIYlfM&feature=youtu.be
-