Zadania dla Klasy IV na 29 maja 2020 roku. Po wykonaniu pracy domowej w zeszycie przedmiotowym, lub na osobnych kartkach chętni uczniowie proszeni są o zrobienie zdjęć zadaniom i wysłanie ich do wychowawcy w celu sprawdzenia poprawności. Niemniej jednak wszystkie zadania zostaną sprawdzone po powrocie do szkoły.

-

J. Angielski

Lesson

Topic: Test yourself.

  1. Wykonujemy zadania : 2,3,4,5,6,7/100 Zadania, których nie zdążymy wykonać będą pracą domową J
  2. ZAGRAJ W GRĘ, aby powtórzyć czas PRESENT CONTINOUS: https://wordwall.net/pl/resource/2252580/angielski/present-continuous-matching

-

Język polski

Karta pracy 4.43

Temat: Po co nam spójnik? Zdanie pojedyncze i zdanie złożone.

Podręcznik s. 346

  1. Obejrzyj ilustracje, które znajdują się w podręczniku na str. 346. Następnie przeczytaj wypowiedzi  w dymkach i odpowiedz na pytania:
  • Które wypowiedzenia mają czasowniki w formie osobowej?
  • Które wypowiedzenia są równoważnikami zdania?
  1. W podanych zdaniach  podkreśl czasowniki, które pełnią funkcję orzeczenia.  

          Artystę fascynowały konie. Często je malował.                          

  1. Połącz te dwa zdania w jedno. Pomogą ci w tym podane wyrazy: dlatego, więc, zatem.
  2. Uważnie przeczytaj informację umieszczoną w tabelce. Patrz p. s. 347. Następnie przepisz tę informację do zeszytu. Postaraj się ją zapamiętać, bo jest bardzo ważna!
  3. Przeczytaj rozmowę dzieci i we wszystkich zdaniach  znajdź orzeczenia. s. 348 ćw. 5.
  4. Połącz zdania pojedyncze w zdania złożone. Wybierz dwa i zapisz je               w zeszycie. Następnie zaznacz w nich orzeczenia oraz spójniki.

Mam nadzieję, że umieszczone w karcie  ćwiczenia, nie sprawią Ci trudności.

 Powodzenia!

-

Matematyka

-

J. Kaszubski 

Wykreślanka kaszubska
Zapamiętaj nowe słowa.

-

WF

Spróbuj się zrelaksować i przejdź do ćwiczeń stretchingowych

https://www.youtube.com/watch?v=7Oxw4QIYlfM&feature=youtu.be

-