Zadania dla Klasy IV na 22 marca 2021 roku. Po wykonaniu pracy domowej w zeszycie przedmiotowym, lub na osobnych kartkach chętni uczniowie proszeni są o zrobienie zdjęć zadaniom i wysłanie ich do wychowawcy w celu sprawdzenia poprawności. Niemniej jednak wszystkie zadania zostaną sprawdzone po powrocie do szkoły.
-
Matematyka
Temat: Ułamek jako wynik dzielenia.
Zapoznaj się z tematem na str. 170 – 171 w podręczniku.
Obejrzyj filmik:
https://pistacja.tv/film/mat00099-ulamek-zwykly-jako-wynik-dzielenia
Wykonaj zadania: 2 i 3 str. 172 w podręczniku.
-
Język polski
Temat: Pierwsze spotkanie z lekturą "Mikołajek
Jakie są Twoje wrażenia po przeczytaniu lektury?
Kilka słów o autorze.
Kilka słów o lekturze.
Inne książki o Mikołajku.
Jak powstał Mikołajek?
Sporządź podczas lekcji krótką notatkę.
-
Historia
TEMAT:Tadeusz Kościuszko na czele powstania.
Przebieg lekcji: https://epodreczniki.pl/a/powstanie-kosciuszkowskie/DIogsMUfU , https://www.youtube.com/watch?v=OxwzTBhieec
-
Technika
TEMAT: Pisanka wielkanocna.
Przebieg lekcji: wielkimi krokami zbliżają się święta. W związku z tym, podczas dzisiejszych zajęć wykonamy wielkanocne jajko.
Zadanie do wykonania: https://www.instagram.com/p/CMZYtvkBa8R/
W tym celu przygotuj:
- styropianowe jajko
- wąską tasiemkę w dowolnym kolorze
- patyczek do szaszłyków
- mocny klej
- kolorowe miękkie kartki
- ozdobny dziurkacz
- nożyczki
Szczegóły wykonania omówimy podczas lekcji. Do zobaczenia!
-
Godzina wychowawcza
Temat: Bądź eko.
Obejrzymy film umieszczony pod linkiem
https://www.youtube.com/watch?v=U8lnPOcYoIw
https://www.youtube.com/watch?v=p0Nr-A7ElxQ
https://www.youtube.com/watch?v=gpTRAUcNDh0
-
Język kaszubski
Temat: Kaszubska Wielkanoc. Zaskakujące zwyczaje i obrzędy.
Zapoznaj się z materiałem: http://magazynkaszuby.pl/2018/03/kaszubska-wielkanoc-zaskakujace-zwyczaje-obrzedy/
Wykonaj dowolną ozdobę wielkanocną.
-
Język angielski
Topic: Present Simple – pytania.
- W celu przypomnienia informacji z poprzednich zajęć wykonaj zadanie 9/73 w ćw.
- Przejdź do podręcznika na stronę 77 i zapoznaj się z rozpisaną gramatyką. Dziś nauczymy się jak tworzyć pytania w czasie PRESENT SIMPLE. W młodszych klasach pojawiał się ten czas, lecz nie byliście tego nawet świadomi, dlatego dziś szczegółowo się jemu przyjrzymy.
- W ćwiczeniach wykonaj zadania 4, 6, 7/ 75.
W domu zapisz notatkę z dzisiejszych zajęć wraz z przykładami, która znajduje się w ćwiczeniach na stronie 127, część 6c . Pogrubione słowa również zaznacz na kolorowo! Nie żałuj miejsca w zeszycie, wszystko musi być czytelne i kolorowe, tak aby zachęcało do nauki :)
Następnie prześlij do nauczyciela zdjęcia wszystkich 3 notatek (które również pisaliśmy podczas poprzednich lekcji). 1) Present Simple TWIERDZENIA, 2 ) Present Simple PRZECZENIA, 3) Present Simple PYTANIA
- jeśli ktoś z Was przesyłał mi na bieżąco notatkę 1 i 2 nie musi robić tego ponownie.
-
DLA UCZNIÓW UCZESTNICZĄCYCH W ZAJĘCIACH LOGOPEDYCZNYCH
-