Zadania dla Klasy IV na 9 listopada 2020 roku. Po wykonaniu pracy domowej w zeszycie przedmiotowym, lub na osobnych kartkach chętni uczniowie proszeni są o zrobienie zdjęć zadaniom i wysłanie ich do wychowawcy w celu sprawdzenia poprawności. Niemniej jednak wszystkie zadania zostaną sprawdzone po powrocie do szkoły.
-
Język polski
Temat: Opowiadamy historię Leszka i Mieszka.
Przeczytaj ze zrozumieniem tekst utworu "Przyjaciele".
Przygotuj się do opowiadania historii bohaterów: ustnie i pisemnie.
Twoje opowiadanie będzie podlegać ocenie.
-
Język kaszubski
Temat: TRANSPÒRT
Środki transportu po kaszubsku. Wykonaj zadanie: https://learningapps.org/2779640
Zapamiętaj nowe słowa.
Czym lubisz podróżować?-opowiedz krótko po kaszubsku.
-
Matematyka
Temat: Z kalendarzem za pan rat.
Uczeń: - wykonuje proste obliczenia kalendarzowe na dniach, tygodniach, miesiącach, latach
Zapoznaj się z tematem na str. 80 – 83 w podręczniku
Przygotuj zadania: zad. 2, 5 str. 82 oraz zad. 7 str. 83 w podręczniku
-
Historia
TEMAT: L. p. Z historią na Ty.
PRZEBIEG LEKCJI: podsumowanie, str. 36 w podr.,
https://wordwall.net/pl/resource/6390701/powtórka-z-działu-z-historią-na-ty
-
Technika
Temat: Zrób ro sam – kotylion narodowy
Z okazji zbliżającego się Święta Niepodległości wykonaj kotylion. Możesz skorzystać z filmików lub z własnej inwencji twórczej. Prześlij zdjęcie wykonanego kotylionu.
https://www.youtube.com/watch?v=-5Rp51gqJDA
https://www.youtube.com/watch?v=ciISVdgOLMk
https://www.youtube.com/watch?v=6bJC7b4skwY
https://www.youtube.com/watch?v=j93IdRG1wwk
-
Język angielski
Podczas tej lekcji języka angielskiego uczniowie piszą test z rozdziału 2.
Osoby, które ukończyły sprawdzian przed czasem wykonują zadania 1,3/30 lub 1,3/31 ćw.
-
Godzina wychowawcza
Temat : Słodkie uzależnienie
Uczeń:
- potrafi wymienić zagrożenia wynikające ze złego trybu życia;
- wie, że istnieje uzależnienie od cukru;
- wie, że dbanie o zdrowie wymaga samodyscypliny oraz wiedzy o produktach;
- potrafi zaplanować czas na poszczególne czynności w ciągu dnia
Zadanie:
Z dostępnych materiałów (np.: kredki, kasztany, koraliki, fasolki, ryż, kasza lub inne) ułóż jedno z haseł „ CUKIER CICHYM ZABÓJCĄ” lub „ CUKIER SZKODZI” lub „CUKIER UZALEŻNIA”. Zrób zdjęcie i wstaw na „Messenger” klasowej grupy.
-