Zadania dla Klasy III na 28 kwietnia 2021 roku. Po wykonaniu pracy domowej w zeszycie przedmiotowym, lub na osobnych kartkach chętni uczniowie proszeni są o zrobienie zdjęć zadaniom i wysłanie ich do wychowawcy w celu sprawdzenia poprawności. Niemniej jednak wszystkie zadania zostaną sprawdzone po powrocie do szkoły.

-

Temat: Wszystko kwitnie

Edukacja polonistyczna i przyrodnicza

  1. Oglądaj i rozwiązuj zadania https://view.genial.ly/5eb420f27199c50d8c413a99/horizontal-infographic-lists-wszystko-kwitnie
  2. Przeczytaj informacje o kwitnących drzewach,  krzewach i roślinach zielnych- podręcznik s. 45-46 .
  3. Dorysuj brakującą część kwiatu. Połącz nazwy z właściwymi elementami rysunku. - ćw. 1 s. 46
  4. Uważnie obejrzyj zdjęcia kwiatów na s. 47 w podręczniku. Pokoloruj kwiaty krzewów pokazane na ilustracjach.- ćw. 2 s. 46
  5. Obok zdjęć kwiatów zapylanych przez owady umieść nalepkę z pszczołą, a obok N zapylanych przez wiatr – nalepkę z uginającymi się gałęziami.- ćw. 3 s. 46
  6. Połącz liniami czasowniki w tej samej liczbie i osobie, a dowiesz się, które kwiaty pasują do których liści.- ćw. 4. S. 47
  7. Czasowniki z ramki wpisz do diagramów. Odczytaj i zapisz hasło.- ćw. 5 s. 47
  8. Przeczytaj zdania. Podkreśl czasowniki. Określ osobę i liczbę każdego z nich.- ćw. 6 s. 48
  9. Pokoloruj pola z rzeczownikami w rodzaju żeńskim na czerwono, nijakim – na zielono, męskim – na niebiesko. Co powstało?- ćw. 7 s. 48
  10. Utwórz zdania składające się z podanych wyrazów i je zapisz.- ćw. 8 s. 48

-

 Edukacja matematyczna

Wykonaj zadania 1,2,3,4,5 s. 61

 -

Wychowanie fizyczne

https://www.youtube.com/watch?v=Q6KaNNFTsY4&t=701s

-

Język angielski

  1. Podręcznik na stronie 54. Zadania 2,3.54
  2. Wykonaj zadania 1,2,3. 62 ćw.

Zapisz w zeszycie temat:

TOPIC: Are you snorkelling?

Pod tematem notatka:

I – JA

YOU- TY

HE – ON

SHE – ONA

I’m swimming. - Ja pływam.

You’re swimming. - Ty pływasz.

He’s swimming. -On pływa.

She’s swimming. - Ona pływa.

 -

Logopedia

Materiał do pracy podczas lekcji:

1.Wykonaj rozgrzewkę artykulatorów:

https://www.youtube.com/watch?v=eT_47xZaVDU

2.Po wykonanej rozgrzewce przeczytaj łamańce językowe, każdy po trzy razy, pamiętaj o starannej artykulacji wszystkich głosek.

https://wordwall.net/pl/resource/10131361/polski/%c5%82ama%c5%84ce-j%c4%99zykowe

https://wordwall.net/pl/resource/12535023/logopedia/trudne-zdania-wyra%c5%bcenia-%c5%82ama%c5%84ce-j%c4%99zykowe

3.Dopasuj do siebie wyrazy o podobnym znaczeniu.

https://wordwall.net/pl/resource/1236851/logopedia/synonimy-dopasuj-do-siebie-wyrazy-o-podobnym

4. Dopasuj do siebie wyrazy o przeciwnym znaczeniu.

https://wordwall.net/pl/resource/1236592/logopedia/antonimy-dopasuj-do-siebie-wyrazy-o-przeciwnym

-