Zadania dla Klasy III na 28 kwietnia 2021 roku. Po wykonaniu pracy domowej w zeszycie przedmiotowym, lub na osobnych kartkach chętni uczniowie proszeni są o zrobienie zdjęć zadaniom i wysłanie ich do wychowawcy w celu sprawdzenia poprawności. Niemniej jednak wszystkie zadania zostaną sprawdzone po powrocie do szkoły.
-
Temat: Wszystko kwitnie
Edukacja polonistyczna i przyrodnicza
- Oglądaj i rozwiązuj zadania https://view.genial.ly/5eb420f27199c50d8c413a99/horizontal-infographic-lists-wszystko-kwitnie
- Przeczytaj informacje o kwitnących drzewach, krzewach i roślinach zielnych- podręcznik s. 45-46 .
- Dorysuj brakującą część kwiatu. Połącz nazwy z właściwymi elementami rysunku. - ćw. 1 s. 46
- Uważnie obejrzyj zdjęcia kwiatów na s. 47 w podręczniku. Pokoloruj kwiaty krzewów pokazane na ilustracjach.- ćw. 2 s. 46
- Obok zdjęć kwiatów zapylanych przez owady umieść nalepkę z pszczołą, a obok N zapylanych przez wiatr – nalepkę z uginającymi się gałęziami.- ćw. 3 s. 46
- Połącz liniami czasowniki w tej samej liczbie i osobie, a dowiesz się, które kwiaty pasują do których liści.- ćw. 4. S. 47
- Czasowniki z ramki wpisz do diagramów. Odczytaj i zapisz hasło.- ćw. 5 s. 47
- Przeczytaj zdania. Podkreśl czasowniki. Określ osobę i liczbę każdego z nich.- ćw. 6 s. 48
- Pokoloruj pola z rzeczownikami w rodzaju żeńskim na czerwono, nijakim – na zielono, męskim – na niebiesko. Co powstało?- ćw. 7 s. 48
- Utwórz zdania składające się z podanych wyrazów i je zapisz.- ćw. 8 s. 48
-
Edukacja matematyczna
Wykonaj zadania 1,2,3,4,5 s. 61
-
Wychowanie fizyczne
https://www.youtube.com/watch?v=Q6KaNNFTsY4&t=701s
-
Język angielski
- Podręcznik na stronie 54. Zadania 2,3.54
- Wykonaj zadania 1,2,3. 62 ćw.
Zapisz w zeszycie temat:
TOPIC: Are you snorkelling?
Pod tematem notatka:
I – JA
YOU- TY
HE – ON
SHE – ONA
I’m swimming. - Ja pływam.
You’re swimming. - Ty pływasz.
He’s swimming. -On pływa.
She’s swimming. - Ona pływa.
-
Logopedia
Materiał do pracy podczas lekcji:
1.Wykonaj rozgrzewkę artykulatorów:
https://www.youtube.com/watch?v=eT_47xZaVDU
2.Po wykonanej rozgrzewce przeczytaj łamańce językowe, każdy po trzy razy, pamiętaj o starannej artykulacji wszystkich głosek.
https://wordwall.net/pl/resource/10131361/polski/%c5%82ama%c5%84ce-j%c4%99zykowe
3.Dopasuj do siebie wyrazy o podobnym znaczeniu.
https://wordwall.net/pl/resource/1236851/logopedia/synonimy-dopasuj-do-siebie-wyrazy-o-podobnym
4. Dopasuj do siebie wyrazy o przeciwnym znaczeniu.
https://wordwall.net/pl/resource/1236592/logopedia/antonimy-dopasuj-do-siebie-wyrazy-o-przeciwnym
-