Zadania dla Klasy II na 2 kwietnia 2020 roku. Po wykonaniu pracy domowej w zeszycie przedmiotowym, lub na osobnych kartkach chętni uczniowie proszeni są o zrobienie zdjęć zadaniom i wysłanie ich do wychowawcy w celu sprawdzenia poprawności. Niemniej jednak wszystkie zadania zostaną sprawdzone po powrocie do szkoły.
-
Zadania z w-f
- Pamiętaj o zasadach podanych poprzednio o bezpieczeństwie i higienie.
-Ćwicz systematycznie 15 - 30 minut dziennie w miarę możliwości .
- Jeśli lubisz możesz tańczyć przy muzyce – to też ćwiczenie i pomaga utrzymać tempo ćwiczeń.
- Rozgrzewka
- Swobodny bieg – trucht ok 2 minuty
Chwila przerwy 15s
- 10 razy pajacyk
Chwila przerwy 15s
- 15 sekund (policz powoli do 15) skip A - przerwa 10s - 15 sekund (policz powoli do 15) skip A
- Chwila przerwy 15s
- 15 sekund (policz powoli do 15) skip C - przerwa 10s - 15 sekund (policz powoli do 15) skip C
Chwila przerwy
- 15 podskoków na prawej nodze, 15 podskoków na lewej nodze,
Chwila przerwy
- 20 podskoków obunóż – podciągnik kolana wysoko przy skoku
- Rozciąganie: 1 seria 15 razy
- -skłon o prostych nogach.
- -w rozkroku skłon do lewej i prawej nogi
- -krążenia tułowia
- -krążenia ramion w przód i w tył
- Ćwiczenia pomagające utrzymać prawidłową postawę:
- Kładziemy się na brzuchu i złączamy wyprostowane nogi, a ręce wykonują ruch charakterystyczny dla pływania żabką. Powtarzamy 2 serię po 10 razy.
- Kładziemy się na brzuchu, prostujemy ręce i klaszczemy w dłonie bez zginania łokci przez ok. 1 minutę.
-
Język polski
Ćwicz czytanie- tekst ,, O właściwym odżywianiu” s.107
Ćw. 1,2,3,4 s. 88
-
Matematyka
Co to jest kwadrans?- ćw 1,2,3,4 s.42
-
Muzyka
Podział wartości rytmicznych ćw 1,2 s. 92
-
Język angielski
Co powinieneś umieć po ukończeniu tego działu:
- Słownictwo związane z grami:
hopscotch, tag, computer game, board game, hide and seek,
basketball, cards, football
- Pytanie czy chcesz zagrać w ____ ? -
Do you want to play ___?
- Ja chcę zagrać w ____ -
I want to play ____
- Ja nie chcę zagrać w ____ -
I don’t want to play____
- Miejsca w szkole:
classroom, gym, corridor, library, canteen, playground
- Zasady obowiązujące w szkole:
You can/can’t ( play_____) in the (_____)
np. You can play
ball games in the gym.
WYKONAJ NOTATKĘ W DOMU:
Lesson
Topic: Powtórzenie z działu 4.
Cel lekcji:
Powtórzenie słownictwa i wyrażeń związanych z grami i zabawami w szkole.
Podczas lekcji online wykonamy następujące zadania:
2/44 , 2/45 , 3/47
GRA DLA CHĘTNYCH, POLECAM
! https://wordwall.net/pl/resource/459409/angielski/tiger-2-unit-4-
lesson-3-vocabulary
W domu:
1/48 Wypisz nazwy ciuchów CLOTHES (z działu 3) i gier GAMES (z działu 4 )
– Prześlij zdjęcie nauczycielowi. W razie problemów skorzystaj ze słownika DIKI.PL: https://www.diki.pl/
-