Zadania dla Klasy II na 2 kwietnia 2020 roku. Po wykonaniu pracy domowej w zeszycie przedmiotowym, lub na osobnych kartkach chętni uczniowie proszeni są o zrobienie zdjęć zadaniom i wysłanie ich do wychowawcy w celu sprawdzenia poprawności. Niemniej jednak wszystkie zadania zostaną sprawdzone po powrocie do szkoły.

-

Zadania z w-f

  1. Pamiętaj o zasadach podanych poprzednio o bezpieczeństwie i higienie.

-Ćwicz systematycznie 15 - 30 minut dziennie w miarę możliwości .

- Jeśli lubisz możesz tańczyć przy muzyce – to też ćwiczenie i pomaga utrzymać tempo ćwiczeń.

  1. Rozgrzewka

- Swobodny bieg – trucht ok 2 minuty

Chwila przerwy 15s

- 10 razy pajacyk

Chwila przerwy 15s

- 15 sekund (policz powoli do 15) skip A  - przerwa 10s -    15 sekund (policz powoli do 15) skip A  

- Chwila przerwy 15s

- 15 sekund (policz powoli do 15) skip C   - przerwa 10s -      15 sekund (policz powoli do 15) skip C  

Chwila przerwy

- 15 podskoków na prawej nodze, 15 podskoków na lewej nodze,

Chwila przerwy

- 20 podskoków obunóż – podciągnik kolana wysoko przy skoku

  1. Rozciąganie: 1 seria 15 razy
  • -skłon o prostych nogach.
  • -w rozkroku skłon do lewej i prawej nogi
  • -krążenia tułowia
  • -krążenia ramion  w przód i w tył
  1. Ćwiczenia pomagające utrzymać prawidłową postawę:
  • Kładziemy się na brzuchu i złączamy wyprostowane nogi, a ręce wykonują ruch charakterystyczny dla pływania żabką. Powtarzamy 2 serię po 10 razy.
  • Kładziemy się na brzuchu, prostujemy ręce i klaszczemy w dłonie bez zginania łokci przez ok. 1 minutę.

 -

Język polski

Ćwicz czytanie- tekst ,, O właściwym odżywianiu”  s.107

Ćw. 1,2,3,4 s. 88

-

Matematyka

Co to jest kwadrans?- ćw 1,2,3,4   s.42

-

Muzyka

Podział wartości rytmicznych ćw 1,2 s. 92

 -

Język angielski

Co powinieneś umieć po ukończeniu tego działu:

  1. Słownictwo związane z grami:

hopscotch, tag, computer game, board game, hide and seek,

basketball, cards, football

  1. Pytanie czy chcesz zagrać w ____ ? -

Do you want to play ___?

  1. Ja chcę zagrać w ____ -

I want to play ____

  1. Ja nie chcę zagrać w ____ -

I don’t want to play____

  1. Miejsca w szkole:

classroom, gym, corridor, library, canteen, playground

  1. Zasady obowiązujące w szkole:

You can/can’t  ( play_____) in the (_____)         

np. You can play

ball games in the gym.

 

WYKONAJ NOTATKĘ W DOMU:

Lesson

Topic: Powtórzenie z działu 4.

Cel lekcji:

Powtórzenie słownictwa i wyrażeń związanych z grami i zabawami w szkole.

Podczas lekcji online wykonamy następujące zadania:

2/44 , 2/45 , 3/47

 

GRA DLA CHĘTNYCH, POLECAM

! https://wordwall.net/pl/resource/459409/angielski/tiger-2-unit-4-

lesson-3-vocabulary

 

W domu:

 1/48 Wypisz nazwy ciuchów CLOTHES (z działu 3) i gier GAMES  (z działu 4 )

 – Prześlij zdjęcie nauczycielowi. W razie problemów skorzystaj ze słownika DIKI.PL:   https://www.diki.pl/

-