Zadania dla Klasy I na 2 czerwca 2020 roku. Po wykonaniu pracy domowej w zeszycie przedmiotowym, lub na osobnych kartkach chętni uczniowie proszeni są o zrobienie zdjęć zadaniom i wysłanie ich do wychowawcy w celu sprawdzenia poprawności. Niemniej jednak wszystkie zadania zostaną sprawdzone po powrocie do szkoły.

-

Temat: Dzień Dziecka

Podręcznik str. 56 – 57, karty ćwiczeń str. 56 – 57.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               

Odczytaj cytat Janusza Korczaka i zapis w zeszycie.

 "TAIWŚ YŁAC ĘIS EJEIMŚ ,OKCEIZD ĘIS EJEIMŚ YDEIK„

Pokoloruj na rysunku wszystkie pola z kółkami na niebiesko. Odczytaj datę. Wytnij  z „Wycinanki” i przyklej odpowiednią kartkę z kalendarza. Ćw. 5 str. 57 (edukacja polonistyczna)

 

Rozwiąż zadanie.

Jajka są pakowane do pojemników po 10 sztuk. Oblicz, ile jajek mieści się w:  3, 5, 7 i 8 pojemnikach, Zad. 1 str. 73 (edukacja matematyczna).

 

Zadania z w - fu

Przygotuj piłkę i spróbuj wykonać ćwiczenia.

https://ewf.h1.pl/student/?token=I1Ncs4DY2ImFqcyYGrDtBM6nZ52q1gZgwk3rdi4jEb6RX3ryLy

 

Zadania z języka angielskiego   

Lesson

Topic: Extra vocabulary 1 – słownictwo dodatkowe do działu 1.

  1. Zagrajmy w gry z działu 1 PRZYBORY SZKOLNE
  2. https://wordwall.net/pl/resource/939738/tiger-1-przybory-szkolne
  3. https://wordwall.net/pl/resource/1795713/angielski/tiger-1-unit-1-classroom-objects
  4. Poznajmy więcej słówek związanych z przedmiotami w klasie:

Floor- podłoga

Board- tablica

Desk- ławka

Chair- krzesło

Wall- ściana

Door- drzwi

  1. Otwórz ćwiczenia na stronie 81 i wykonaj zadania 1 i 2 J
  2. W zadaniu 1 połącz lupy z rysunkami po prawej stronie. Powtórz nazwy wspólnie z nauczycielem.
  3. Przejdź do zadania 2. Narysuj po śladzie brakujące elementy klasy.
  4. Ponumeruj przedmioty zgodnie z treścią rymowanki, którą usłyszysz podczas lekcji.
  5. Pokoloruj elementy zgodnie z kolorami ustalonymi przez nauczyciela. (osoby nieobecne niech otworzą podręcznik na stronie 84 i tam są przypisane kolory do poszczególnych elementów klasy)

-