Zadania dla Klasy I na 7 kwietnia 2020 roku. Po wykonaniu pracy domowej w zeszycie przedmiotowym, lub na osobnych kartkach chętni uczniowie proszeni są o zrobienie zdjęć zadaniom i wysłanie ich do wychowawcy w celu sprawdzenia poprawności. Niemniej jednak wszystkie zadania zostaną sprawdzone po powrocie do szkoły.
-
Zadani z języka angielskiego
Lesson
Topic: Poznajemy i nazywamy zwierzęta i dekoracje związane z Wielkanocą.
Przed zajęciami online:
Przeczytaj kilka razy niżej podane słówka:
Easter- Wielkanoc
Easter Rabbit – zajączek wielkanocny
Chick- pisklę, kurczaczek
Easter egg- jajko wielkanocne, pisanka
Basket- koszyk
Flower- kwiat
- Posłuchaj piosenkę o zabawie w szukanie jajek wielkanocnych- https://www.youtube.com/watch?v=rov5t-aggeQ
- https://www.youtube.com/watch?v=YDtaAvj7AKQ
- Filmik przedstawiający „polowanie na jajka wielkanocne” https://www.youtube.com/watch?v=0VvLjboPUrY
Podczas lekcji online:
Zadania 1,2/74 ( w ćwiczeniach)
Zadania przez strony internetowe (wykonujemy wspólnie z nauczycielem):
https://wordwall.net/pl/resource/1110733/angielski/easter
https://wordwall.net/pl/resource/489466/easter
W DOMU: Wykonaj plakat wielkanocny w formacie a4, technika dowolna. Proszę, aby było kolorowo. Najważniejsze, aby podpisać wielkanocne dekoracje i zwierzątka po ANGIELSKU J J
Termin wykonania prac: 16.04.2020r.
-
Zadania z w-f
Pamiętaj o zasadach podanych poprzednio o bezpieczeństwie i higienie i ruchu na świeżym powietrzu.
-Ćwicz systematycznie 15 - 30 minut dziennie w miarę możliwości .
- Jeśli lubisz możesz tańczyć przy muzyce – to też ćwiczenie i pomaga utrzymać tempo ćwiczeń.
- Rozgrzewka – Wymyśl własny zestaw z ćwiczeń zapamiętanych ze szkoły i poprzednich informacji.
- Rozciąganie: 1 seria 15 razy
- -skłon o prostych nogach.
- -w rozkroku skłon do lewej i prawej nogi
- -krążenia tułowia
- -krążenia ramion w przód i w tył
- ĆWICZENIA POMAGAJĄCE UTRZYMAĆ PRAWIDŁOWĄ POSTAWĘ:
- Dziecko kładzie się na brzuchu, dłonie ułożone w kierunku nóg, chwyt za stopy i cykliczne kołysanie w przód i tył.
- Dziecko klęka podpierając się dłońmi (palcami do środka). Ugina ręce w łokciach i dotyka brodą do podłogi.
- Leżąc na plecach z podkulonymi nogami, dziecko stara się okrężnym ruchem dłoni rysować “Aniołka” po podłodze.
- Dziecko kładzie się na plecach, ugina nogi w kolanach. Piłkę trzyma w dłoniach, na kolanach i przenosi ją za głowę, jak najdalej, wyprostowanymi rękami. Dodatkową motywacją może być mierzenie odległości.
- Dziecko kładzie się na plecach, ugina nogi w kolanach. Ręce zgięte w łokciach podkłada pod głowę. Łokcie przylegają do podłogi.
- Dziecko siada prosto na krześle. Dłonie zakłada za głowę jak przy “leżeniu pod palmami”. Zadaniem motylka jest machanie skrzydełkami (w tył) tak, aby łokcie nie wyszły przed uszy.
- Kładziemy się na brzuchu i złączamy wyprostowane nogi, a ręce wykonują ruch charakterystyczny dla pływania żabką. Powtarzamy 2 serię po 10 razy.
- Kładziemy się na brzuchu, prostujemy ręce i klaszczemy w dłonie bez zginania łokci przez ok. 1 minutę.
- Stajemy przy ścianie, dotykając głową, plecami, pośladkami i nogami ściany. Staramy się maksymalnie wyprostować i nie odrywać ciała – wytrzymaj jak najdłużej (do 30 sekund) odpocznij i powtórz
- Kładziemy się na plecach, a ręce układamy wzdłuż ciała. Nogi uginamy w kolanach, podnosimy i wykonujemy rowerek. Powtarzamy 3 razy po 1 minucie.
Ćwiczenia do powtórzenia – Najlepiej wykonać na podwórku.
Rzuty do celu - Rzuty Prawą i Lewą Ręką z rożnych odległości.
Rzut w dal
Zaznacz linię rzutu, rzuty możesz wykonywać z miejsca i z krótkiego rozbiegu. Zmierz odległość wykorzystując swoje kroki. ZAPISZ żeby późnej pochwalić się wynikiem kolegom.
-
Zadania z edukacji wczesnoszkolnej
Przeczytaj zdania. Na ich podstawie podpisz zdjęcia kwiatów. Ćw. 7 str. 73 (edukacja polonistyczna)
Jak rozwija się żaba? Nalep odpowiednie zdjęcia nad podpisami. Ćw. 7 str. 73 (edukacja polonistyczna)
Zapisz działania przedstawiające kolejne propozycje rzutów. Zad. 3 str. 36 (edukacja matematyczna)
-